مشکل در فعالسازی و خرید اشتراک

مشکل در فعالسازی و خرید اشتراک

سلام به همه همراهان گرامی بشقاب. متاسفانه از 3 روز گذشته به واسطه اختلالی در سیستم کافه بازار، فرایند خرید اپلیکیشن بشقاب دچار مشکل شده است و امکان برقراری ارتباط با کافه بازار وجود ندارد. همکاران ما در بشقاب در حال پیگیری مسئله از طرف کافه بازار هستند، تا این مشکل سریعاً رفع شود.

در نهایت به واسطه مشکل بوجود آمده از شما صمیمانه پوزش میطلبیم و از شکیبایی شما همراهان سپاسگذاریم.

==========

بروز رسانی :

ظاهرا مشکل ارتباط با فروشگاه رفع گردیده است. کاربرانی که کماکان در باز نمودن فروشگاه و فعالسازی حساب کاربری دچار مشکل هستند میتوانند با بخش تماس با ما اپلیکیشن بشقاب در میان بگذارند تا همکاران ما این مسئله را پیگیری نمایند.